Haul❤️

Hej!! 
Sorry att jag inte varit så aktiv men här får ni en liten HAUL från dom senaste 2 veckorna!!<3 

Sakerna: 
1. Nudes eyeshadows H&M:) 
Vad jag tycker om produkten 
Rätt dåligt pigment (stav?) men väldigt fina skuggor:) 3/5 stjärnor<3 


2. Vaselin 
Vad jag tycker om produkten: 
Man kan använda den till MASSOR av bra saker:) Men den luktar lite konstigt:/ 4/5 stjärnor<3 


3. Star gloss nordic cap. 
Vad jag tycker om produkten: 
Väldigt fin glans och lite färg:) men lite för kladdig:/ 3/4 stjärnor<3 


4. Ögonskuggsborste H&M
Vad jag tycker om produkten: 
Den finns två olika Borst-typer på själva borsten, dem finns en sneskurd del och en lite mer rund och kompakt borst-typ, den sneskurda delen av borsten är till för att applicera ögonskugga under ögat, det funkar den perfekt till!! Den mer runda kompakta borst delen ska man applicera ögonskugga i ögongloben men den funkar till andra ställen också!:) Den är också perfekt till ögongloben för den är så kompakt och rund, borsten är INTE oskön! Så den får 5/5 stjärnor!!!<3 


5. Blush och  foundation borste H&M
Vad jag tycker om prudukten: 
Blush borsten är lite sträv men ändå rätt skön och perfekt storlek att applicera blush med! Den delen på borsten där man ska applicera foundation (eller BB/cc cream om man vill) använder jag inte så jag kam tyvärr inte säga något om den;(. 
Men den får 2/5 stjärnor för borsten var lite sträv:/<3 


Det var allt jag köpte:) 

Vi ses!! 
Bye Bye<3 

// Felicia:)<3  

~Youtube~ Feffon
~Instagram~ feliciaab__
<3 <3